Nieuwe communicatielijn

Om bezoekers van het centrum van Geleen te blijven boeien en te binden lanceert Centrummanagement Geleen dit weekend een nieuwe communicatielijn. Een moderne, frisse uitstraling met een duidelijk verhaal volgens voorzitter Nico Thomas. Als centrum Geleen zijn we trots op onze historie, maar als echte ondernemers zijn we vooral bezig met de toekomst. Geleen is altijd in ontwikkeling, nooit af. Centrum Geleen is een open einde, daar houden we van. Als beeldmerk is dan ook gekozen voor een grote komma, als tegenstelling tot een afsluitende punt.

Volgens Davey Nieuwendijk, vertegenwoordiger van het centrum van Geleen, biedt dat open einde juist ruimte voor wat nieuws. De komma staat voor het zien en benutten van mogelijkheden. Dit is waar we voor staan en wat we beloven: het centrum van Geleen is constant in beweging. Met verrassende evenementen, producten, diensten en winkels! Zoek je wat nieuws, dan moet je in Geleen zijn. 

Het Centrummanagement geeft aan dat de nieuwe communicatielijn voor het centrum tijdens een Algemene Ledenvergadering unaniem door de aanwezige ondernemers is aangenomen. Volgens Nico Thomas, reageerde iedereen vol lof en enthousiasme. Ter promotie worden er aanstaande zaterdag 27 januari, tijdens de weekmarkt, o.a. 1000 speciaal ontworpen shoppingbags uitgedeeld aan het winkelend publiek. Omdat het tevens Outlet Shopping Day is kunnen de echte koopjesjagers hun shoppingbag direct vullen met  de beste koopjes. Ter aankleding van het centrum worden er vrijdag 100 kioskvlaggen opgehangen aan de gevels van de winkels. Namens de marktkooplieden worden er zaterdag, in samenwerking met de Soupa Doupa, soepjes uitgedeeld. Om 14.00 uur komt wethouder Lebens op de Markt het officiele startschot geven. De nieuwe communicatielijn is een initiatief van Centrummanagement Geleen in samenwerking met de gemeente Sittard-Geleen.